Nastavení emailů zasílaných zákazníkům a další usnadnění práce s eshopem

Nastavení emailové komunikace se zákazníkem

Již dlouho můžete nastavovat obsah emailů, který se zákazníkům posílá jako potvrzení objednávky. Od verze 3.15.05 jsme přidali možnost nastavit vzhled a obsah dalších 10 emailů! Odlište se od konkurence a vylaďte obsah následujících emailů:

  • Registrace zákazníka
    Sumarizace registračních údajů zaslaná zákazníkovi, včetně odkazu na jejich případnou editaci.

  • Zapomenuté heslo
    Zaslání odkazu pro nastavení nového hesla.

  • Nedokončená objednávka
    Přeposlání detailů nedokončené objednávky s přímým linkem k jejímu dokončení.

  • Diskusní příspěvek
    Zasílání příspěvků ke sledovaným diskusím.

  • Kniha přání
    Přeposlání dotazu ze základního kontaktního formuláře

  • Více informací o produktu
    Přeposlání dotazu ke konkrétnímu produktu (v detailu produktu záložka Zaslat dotaz)

  • Hlídání produktu
    Informace o nastavení a následné hlídání konkrétního produktu, pokud se změní cena nebo doplní skladová zásoba

  • Přijetí reklamace
    Detaily přijaté reklamace, včetně odkazu na online sledování aktuálního stavu.

  • Odeslání dobropisu

  • Odeslání faktury

 

U každé šablony si můžete nadefinovat vlastní předmět e-mailu + text emailu. Individuálně si může administrátor nastavit, které emaily mu budou přeposílány. Vhodné nastavení šablon má podstatný vliv na celkový komfort nakupování a spokojenost vašich zákazníků. Věnovat jim pozornost se vám určitě vyplatí.


Indexace obrázků pro google

Abychom vylepšili možnost nalezení vašich produktů Googlem, rozšířili jsme site mapu o obrázky produktů a kategorií. Vaše produkty jsou tak k nalezení i při použití obrázkového vyhledávání na google.

 


Lepší import produktů

Opravili jste údaje ve svém eshopu a nechcete, aby Vám je dodavatel přepsal špatnými údaji? Importované produkty mají možnost individuálně povolit nebo zakázat aktualizaci názvu produktu, parametrů a volitelných příplatků.

 

 


Newsletter

Informujete pravidelně své zákazníky o novinkách? Teď si můžete zvolit nejenom emailovou schránku vyhrazenou pro zasílání objednávek, ale i schránku vyhrazenou pro newsletter. Schránku je nutné nejdříve definovat v nastavení (Krok 1) a následně ji vybrat před odesláním newsletteru (Krok 2). Kromě emailové schránky můžete zvolit také jméno odesílatele, které se bude zobrazovat.



Poznámka k objednávce vyhrazená pro email

Víte, že v šablonách emailů můžete používat proměnné, které do vašeho textu samy doplní vybrané údaje? Nyní jsme seznam proměnných rozšířili o novou proměnnou #poznamkaAdminaKObjednavce#.

Pokud do emailové šablony vložíte tuto proměnnou, bude email obsahovat text, který vyplníte v detailu objednávky do pole "Veřejná poznámka k objednávce".

 

 

Zaslat dotaz k tomuto modulu