Globální změny cen podle dodavatele a názvu produktu

Globální změny cen podle dodavatele a názvu produktu

Globální změny dokážou navýšit, nebo snížit hodnoty kreditu a cen plošně pro celý váš eshop. Tuto funkci však využijete pouze v ojedinělých situacích, například pro :

 

- globální marketingovou kampaň (např. dárek v podobě bodů na dárek všem zákazníkům)
- strategická rozhodnutí (např. jednorázové poskytnutí kreditu všem zákazníkům)

 

Pro globální změny jsou k dispozici filtry, díky kterým je možné ceny procentuálně upravit pouze pro:


- definovanou cenovou skupinu zákazníků
- definovanou kategorii zboží
- definovaný stav zboží (např pouze výprodej)
- definovaného výrobce

Nově jsme přidali dva nové filtry:

 

1. Změna ceny pouze pro zboží pocházející od zvoleného dodavatele
2. Změna ceny pro zboží obsahující v názvu definovaný textový řetězec


Upozornění: Globální změny cen dokáží ušetřit obrovské množství práce, stejně tak jako dokážou obrovské množství práce přidat - pokud se použijí neuváženě. Před spuštěním globálních změn doporučujeme zadané hodnoty pečlivě zkontrolovat.

  

 

Zaslat dotaz k tomuto modulu


Kariéra