Přecházíme na novou reCAPTCHU

Přecházíme na novou reCAPTCHU

K čemu je dobrá reCAPTCHA?

Recapcha je kontrolní prvek, který je součástí formuláře na zasílání informací od zákazníků a zamezuje příchodu spamů do eshopu. Po vyplnění emailu a textu dotazu následuje test, prokazující že formulář nevyplnil robot. Původní recapcha vyžaduje opisování znaků, které jsou více či méně zdeformované tak, aby je nepřečetl stroj, ale člověk ano. Její používání do značné míry snižuje uživatelský komfort.

Výhody nové reCAPTCHY


Nová verze reCAPTCHY po uživateli opisování zdeformovaných znaků nevyžaduje, ale k ověření ji stačí odkliknout potvrzení že "nejsem robot". Posouvá uživatelský komfort i úroveň bezpečnosti na výrazně vyšší úroveň.

Detaily o nové reCAPCHA si můžete přečíst ZDE


Jak si novou reCAPTCHU aktivovat?

Upozornění:  Pokud váš eshop běží na naší demošabloně, stačí postupovat, viz. níže. Ostatním klientům musíme navíc reCAPTCHU do jejich šablony individuálně implementovat. Toto provádíme na základě požadavku.

1. Získání Site key a Secret key od Googlu

V administraci eshopu v menu Nastavení / Nastavení v záložce Google v sekci Google reCAPTCHA stačí vyplnit Site key a Secret key. Oba klíče získáte po zalogování do svého Google účtu a vyplnění formuláře na adrese:

www.google.com/recaptcha/admin

 


2. Uložení Site key a Secret key


V administraci eshopu v menu Nastavení / Nastavení v záložce Google v sekci Google reCAPTCHA stačí vložit získaný Site key a Secret key.

 

Zaslat dotaz k tomuto modulu


Pokud není uvedeno jinak, jsou všechny ceny uvedeny bez dph a jako ceny za měsíc.
Kariéra

Rozumím    Další informace