Hlavní stránka
>
Číselník provozoven

Číselník provozoven

K čemu slouží číselník provozovnen?

Číselník slouží pro zadání provozoven, které lze následně

připojit jako způsob dopravy v eshopu (doručení na pobočku) a to v Horní menu → Nastavení → Nastavení → Správa dopravy v rozbalovacím menu „Dopravní společnost.

propojit s dostupnostním feedem pro Heureka.cz (jako služba obchody poblíž). Heureka tak může zákazníky informovat o možnosti vyzvednutí zboží v jejich blízkosti.

Jak přidat či upravit provozovnu?

V případě, že chcete přidat provozovnu, klikněte na pole „Přidat provozovnu“. (Eshop vás přesměruje do detailu této provozovny a můžete ihned vyplnit její údaje. V případě, že se chcete vrátit na přehled provozoven v tabulce, klikněte na tlačítko „zpět“. Pokud předem provedené změny neuložíte, nebudou přechodem na tuto tabulku uloženy.)

V případě, že potřebujete udělat změnu v již vytvořené provozovně, stačí v tabulce s provozovnami v levém sloupci kliknout na odkaz „editovat“ u příslušné provozovny. Otevře se Vám náhled s detaily provozovny, které můžete měnit dle potřeb.

Úplně vpravo tabulky s provozovnami je ikona, na kterou, když klinete, zobrazí se Vám základní výčet údajů u jednotlivých provozoven, který se zobrazuje. Chcete-li jej upravit a nezobrazovat například stát, ve kterém provozovny sídlí, stačí odznačit zaškrtávací pole a kliknout na „zobrazit vybrané“.

Detail provozovny

Pro zvýšení svých prodejů (např. s ohledem na zbožové vyhledávače) a zpřesnění určitých informací pro zákazníka, zadejte k provozovně co nejvíce údajů:

 

  • Název provozovny

    Do tohoto pole vepište název – např. „Provozovna Praha 4 Podolí“.

     

  • Adresa provozovny

    Zde vložíte základní údaje pro zákazníky, které mohou být dle dalšího nastavení zobrazeny například v reklamacích.

     

  • Ulice a ČP

    Zadejte název ulice a číslo popisné dané provozovny.

     

  • Město

    Zadejte město, ve kterém se provozovna nachází.

     

  • PSČ

    Zadejte poštovní směrovací číslo.

     

  • Země

    Z rozbalovacího menu vyberte zemi, ve které se provozovna nachází. Pokud zde potřebaná země chybí, musíte ji vyplnit v číselníku zemí.

     

  • Otevírací doba (pro veřejnost)

    Zde vepište otvírací dobu. V případě provozu s polední pauzou, rozdělte na dopolední a odpolední otvírací dobu, v případě nepřetržitého provozu od-do vyplňte pouze první sloupec.

    TIP: Otvírací doba se používá v dostupnostním feedu pro Heureka.cz. (např. pokud Heureka zákazníkům nabízí možnost koupě produktu v obchodech poblíž)

     

  • Heureka.cz depot ID

    Zadejte kód, pod kterým je prodejna zavedena v systému Heureka.cz

    TIP: Služba heureky "Obchody poblíž" se zákazníkům nabízí pouze v případě, že heureka ví, že je daný produkt na pobočce dostupný. K tomu je zapotřebí, aby jste k pobočce přiřadili ID, pod kterým ji zná Heureka, a zároveň zadali přiřazené sklady (viz další odstavec)

     

Přiřazené sklady

Aby byl eshop schopen určit, kolik kusů určitého zboží je k dispozici na konkrétní pobočce, musíte určit, které sklady se pro danou pobočku využívají. To provedete kliknutim na tlačítko "Přidat" v sekci přiřazené sklady. Podle těchto skladů se budou exportovat i dostupnosti pro vyhledávače zboží (Heureka.cz).

  • Přidat

    Kliknutím na toto tlačítko se Vám nabídne tabulka, ze které můžete dalším kliknutím na „vyber“ v levém sloupci každého skladu, který jste zadali do Horní menu: Číselníky → Číselníku skladů, vybrat sklad k dané provozovně. Pro vyhledávání skladu můžete také využít vyhledávací okno.

     

Popis provozovny

Do tohoto okna můžete vepsat informativní popis provozovny. To, kde se popis zobrazí, je určeno vaší grafickou šablonou.

 

Nastavení

Z následujícího výběru můžete zaškrtnout, které ze služeb jsou možné ve Vaší provozovně v případě zakoupení zboží v eshopu.

  • Přijímá reklamace

    Vyberte, pokud zákazník může tuto provozovnu vybrat jako místo, kde může reklamovat zboží. (slouží pro modul reklamace)

     

  • Vydává reklamace

    Vyberte, pokud zákazník může tuto provozovnu vybrat jako místo, kde chce vyzvednout reklamované zboží. (slouží pro modul reklamace)

     

  • Prodejní místo

    Vyberte, pokud tato provozovna slouží zároveň jako prodejna.